Brev:
Mad med mere smag og nedtrapning af amning
6. august 2019
Alder:
7 mdr.
Mad med mere smag og nedtrapning af amning
Hej igen Helen. :)
Tusind tak for dine mange gode svar. Nu melder jeg på banen igen med hensyn til mad til min dreng på 7,5 måned.
Han begynder jo at skulle have mere og bid og smag i maden og mere af vores mad, men hvordan gør jeg det bedst muligt? For må jeg begynde at bruge krydderier/sovs i hans grønsagsmos og på hans kød?
Og er det nu her jeg også skal tilføje til ris, pasta og bulgur til hans grønsagsmos og kød? Og må jeg bruge fuldkornspasta da vi selv spiser det?
Han starter i dagpleje når han bliver 9 måneder og som det er nu bliver han ammet inden hans middagslur, men det kan jo ikke lade sig gøre når han starter i dagpleje så hvordan får jeg den stille og roligt trappet ud ? eller skal det erstattes med noget andet?
Det var vist lige det for nu .
På forhånd tak.
Venlig hilsen L.